.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولوبت های مدیران ارشد استان کجاست ؟
سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . ....
سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !

شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی با سفر به غرب مازندران از پروژه های گردشگری در این منطقه بازدید کرد .

 

به گزارش شمال نیوز، عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد .

 

بازدید از طرح‌های گردشگری، مجتمع‌های تفریحی و مارینا ساحلی و شرکت در نشست بررسی طرح‌های گردشگری نوشهر، چالوس و کلاردشت از جمله برنامه‌های وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بود . 

 

به نظر می رسد مدیران ارشد استان  یا اولویت های مازندران را به درستی نمی شناسند و تنها با شعارهای نمایشی مانند تاکسی هوایی و دریایی و .... بدنبال اهداف دیگری بوده و یا با آداب و مراودات اداری آشنایی ندارند که حضور یک وزیر و عضو هیئت دولت در استان باید با همراهی مدیران ارشد صورت گیرد .

 

براستی برای استاندار  و معاونینش چه برنامه ای مهمتر از پروژه های با اهمیت و اشتغالزای گردشگری در غرب استان وجود داشت که وزیر را در این سفر همراهی ننمودند ؟

 

بدون تردید استان اول گردشگری کشور نیازمند توجه بیشتر به « صنعت گردشگری » از سوی مدیران ارشد و میانی داشته تا اکنون که صنعت به بهانه موانع محیط زیستی در حاشیه قرار گرفته ، از این رهگذر به توسعه و پیشرفت برسد .

 

وزیر در جمع خبرنگاران چه گفت ؟

 

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در استان مازندران گفت: سه پروژه مارینای ساحلی در استان مازندران در دست اجرا است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از پروژه گردشگری غرب مازندران در نوشهر در گفتگو با خبرنگارن با بیان اینکه استان مازندران جزو استان‌های درجه اول و ممتاز کشور در حوزه گردشگری است، افزود: مزیت‌های نسبی استان برأی جذب گردشگر بسیار بالا است و باید این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد.

 

وی با عنوان اینکه بنیاد مستضعفان پروژه‌های خوبی در حوزه گردشگری مازندران دارد، گفت: همچنین در نمک آبرود نیز پروژه‌های خوبی در دست اجرا است.

 

وی با بیان اینکه سه پروژه مارینای ساحلی در استان در دست ساخت است، افزود: این پروژه‌ها دارای کاربری‌های متنوع و فرصت‌های بی نظیر برای گردشگری و کسب رضایت مردم دارند.

 

ضرغامی درباره آزادساحل با عنوان اینک آزادسازی ساحل یک طرح عمومی است، بر لرزوم ایجاد امکانات تفریحی، گردشگری و خدماتی در ساحل تاکید کرد و گفت: اگر برنامه‌های جایگزین خوبی نداشته باشیم و به امان خود رها شود، بدتر از گذشته خواهد بود و زمینه‌های فساد اجتماعی را درچی دارد.

 

وزیر میراث فرهنگی توریسم دریایی را از جمله اولویت‌ها بیان کرد و گفت: از هفته گذشته با مصوبه دولت، سوخت تجهیزات دریایی یارانه‌ای شده است و هرکس در گردشگری دریایی فعالیت کند، ازسوخت یارانه‌ای بهره مند می‌شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 18 خرداد 1401
به به . بالاخره شمال نیوز یک انتقادی کرد
نا شناس 18 خرداد 1401
استاندار شعارهای رنگارنگ
محمدی 18 خرداد 1401
استاندار جوانان بدون پارتی استان های دیگر
نا شناس 18 خرداد 1401
معمولا عرف این است که وقتی یک وزیر یا حتی وعاون وزیر می آید استاندار و معاون استانداری همراه می شود تا تواند حق استان را بگیرد . این کمترین آداب ادرای و دیپلماسی داخلی است 2

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.